Sep 30, 2014

Prima Zi

In fiecare dimineata, prin Piata Victoriei trec o multime de oameni. De obicei, cei mai multi sunt pietoni. Astazi insa, atmosfera a fost animata de ciclatonistii care au luat startul la 9 si jumatate.

Si nu au fost insotiti doar de bicicletele lor, ci si de sustinatorii care si-au dorit le ureze drum lin in urmatoarele zile (asta pe langa cerul senin care ne-a intampinat de dimineata si nu ne-a mai parasit pana la apus).

Plutonul de ciclisti a fost insotit de un echipaj al Politiei Rutiere, care s-a oferit sa asiste pana la iesirea din Bucuresti, apoi pana la iesirea din llfov.

La pranz, impreuna cu cei 14 ciclisti de anduranta si cei 4 temerari care au pedalat pe primul segment am ajuns la Titu, unde am vizitat Centrul Tehnic Renault. Acolo am putut sa aflam cateva din secretele masinilor concepute si testate aici (si nu, nu vi le spunem :) ). Apoi, am continuat drumul spre Targoviste si Campulung.

Desi am avut cateva probleme tehnice (cateva pene, mai exact), ele nu ne-au impiedicat sa ajungem cu bine la destinatie, dar cu o mica intarziere.

Traseul a fost dificil pe alocuri, au fost multe portiuni in care s-a urcat foarte mult, dar ciclistii nu au fost intimidati de ele si au profitat de ocazie ca sa admire si peisajul :)

Acum, va scriem de la Campulung, unde ne-am oprit pentru noapte. Maine, ne asteapta cea mai dificila portiune de traseu: Campulung – Bran. Avem ceva emotii, asa ca tineti-ne pumnii!